COMPARTIM?

AQUEST ANY VOLEM QUE EL BLOC SIGUI UNA FINESTRA OBERTA DE L'ESCOLA A CASA I A L'INVERSA!
FEIS COMENTARIS QUAN ALGUNA ENTRADA US AGRADI! COMPARTIM?

dimarts, 25 d’octubre del 2011

JUGAM A PENSAR! FAMÍLIES...

DESPRÉS DE LA NOVA VISITA DE LA FADA QUE AVUI ENS HA PRESENTAT AQUESTA LÀMINA DE BUSTER KAREN ENS HEM PREPARAT PER JUGAR A PENSAR I AIXÒ ÉS EL QUE ELS HA SUGGERIT LA LÀMINA A LA CLASSE DE LA LLUNA!

FILOSOFIA 25-10-11
CONECTANT FAMÍLIES
BUSTER KAREN
  • N: que us suggereix la làmina?
  • Rodger: veig una corda.
  • N: i per què creus que hi ha una corda al quadre?
  • Rodger: l'agafa un home.
  • N: i creus que es el més important del quadre la corda? Què veus a part de la corda?
  • Rodger: un home.
  • Auba: un collar.
  • N: però això és lo primer que veis?
  • Lluís: són homes i dones i nins que estan jugant.
  • Yassine: veig un nin petit, un nin gran i una nina un poquet petita, es papa gran i sa mama gran.
  • N: idò que veis?
  • Júlia: homes i dones que són una família i que juguen.
  • Adrià: veig una cara.
  • N: la veim a sa cara?
  • Adrià: no se part de darrera.
  • Bernat: veim s'ombra.
  • Joan: veig una dona i un home, un bebè i tres fills que juguen i són una família perquè estan junts.
  • Amine: no tenen ulls.
  • Carmen: tenen cabells.
  • Aldred:veig un llibre.
  • N: qui té el llibre?
  • Aldred: un nin (assenyala).
  • Mohamed: un bebè petit.
  • Bernat: veig un nin que juga amb un llibre i un collar d'or que aquest nin el té.
  • N: i com saps que és d'or?
  • Bernat: perquè és molt llarg i darrera hi ha un bebè que li agrada tenir moltes coses.
  • Yassine: tenen els peus grossos.
  • Margalida: veig uns cabells de rissos.
  • N: i no veus res més?
  • Margalida: unes mans.
  • Amine: no tenen boca.
  • Adrià: veig un nin que té una corda.
  • Toni G: una família que tenen molt d'or.
  • Joan: no tenen molt d'or a jo me pareix que són d'Àfrica perquè un té el pel punky, un cap pelat titina i l'altre els té podrits.
  • Carme: no tenen orelles.
  • Lluís: a aquesta família els han dibuixat amb paper, han retallat i han fet sa forma. Després ho han aferrat.
  • Yassine: veig una nina aferrada al papà.
  • Auba: veig unes mans.
  • N: per què veus ses mans com alguna cosa important?
  • Auba: perquè puguin agafar coses.
  • Caterina F: no té nas.
  • N: Fatima i tu què veus?
  • Fatima: home (amb ajuda).
  • Carme: no tenen celles.
  • Joan: veig un home i una dona que s'abracen i es nin petit s'abraça a sa dona que és de sa família. I un fa cara de mirar però no miren.
  • N: sa dona de sa família què creus que és?
  • Joan: sa mamà, és papà s'home i els fills els fills.
  • Carme: veig una mamà.
  • Yassine: té mans, peus i cabells.
  • Sohayla: un conte.
  • N: qui té el conte?
  • Sohayla: sa mamà!
  • N: segur?
  • Sohayla: no, un nin.
  • Mohamed: un papà.
  • Aldred: veig puntets.
  • N: a quina part del cos?
  • Aldred: a sa panxa i ses cames.
  • Bernat: tenen els dits d'ànec.
  • N: per què creus que són d'ànec?
  • Bernat: perquè tenen puntes a cada dit.
  • Amine: dues nines.
  • Mohamed: un peu.
  • N: què creis que ha volgut pintar idò l'artista?
  • Joan: una família.
  • N: tothom té família?
  • Tots: siiiiiiiiii.
  • N: i totes són iguals però?
  • Tots: noooo.
  • Toni G: hi ha famílies que a ca seva tenen sa padrina.
  • Bernat: els meus papas no viuen junts perquè estan separats.
  • Rodger: n'hi ha que tenen molts fills i d'altres pocs.

     Com cada família és diferent, cadascú pintarà la seva sobre fons negre com en BUSTER KAREN a la seva obra “Connecting families”.

    PERÒ MIRAU... HO HEM FET D'UNA MANERA MOLT DIFERENT!















US AGRADA EL RESULTAT? IDÒ PODEU VENIR LA RESTA AL PASSADÍS DE LA CLASSE!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada