DESPRÉS DE LA NOVA VISITA DE LA FADA QUE AVUI ENS HA PRESENTAT AQUESTA LÀMINA DE BUSTER KAREN ENS HEM PREPARAT PER JUGAR A PENSAR I AIXÒ ÉS EL QUE ELS HA SUGGERIT LA LÀMINA A LA CLASSE DE LA LLUNA!
FILOSOFIA 25-10-11
CONECTANT FAMÍLIES
BUSTER KAREN
- N: que us suggereix la làmina?
- Rodger: veig una corda.
- N: i per què creus que hi ha una corda al quadre?
- Rodger: l'agafa un home.
- N: i creus que es el més important del quadre la corda? Què veus a part de la corda?
- Rodger: un home.
- Auba: un collar.
- N: però això és lo primer que veis?
- Lluís: són homes i dones i nins que estan jugant.
- Yassine: veig un nin petit, un nin gran i una nina un poquet petita, es papa gran i sa mama gran.
- N: idò que veis?
- Júlia: homes i dones que són una família i que juguen.
- Adrià: veig una cara.
- N: la veim a sa cara?
- Adrià: no se part de darrera.
- Bernat: veim s'ombra.
- Joan: veig una dona i un home, un bebè i tres fills que juguen i són una família perquè estan junts.
- Amine: no tenen ulls.
- Carmen: tenen cabells.
- Aldred:veig un llibre.
- N: qui té el llibre?
- Aldred: un nin (assenyala).
- Mohamed: un bebè petit.
- Bernat: veig un nin que juga amb un llibre i un collar d'or que aquest nin el té.
- N: i com saps que és d'or?
- Bernat: perquè és molt llarg i darrera hi ha un bebè que li agrada tenir moltes coses.
- Yassine: tenen els peus grossos.
- Margalida: veig uns cabells de rissos.
- N: i no veus res més?
- Margalida: unes mans.
- Amine: no tenen boca.
- Adrià: veig un nin que té una corda.
- Toni G: una família que tenen molt d'or.
- Joan: no tenen molt d'or a jo me pareix que són d'Àfrica perquè un té el pel punky, un cap pelat titina i l'altre els té podrits.
- Carme: no tenen orelles.
- Lluís: a aquesta família els han dibuixat amb paper, han retallat i han fet sa forma. Després ho han aferrat.
- Yassine: veig una nina aferrada al papà.
- Auba: veig unes mans.
- N: per què veus ses mans com alguna cosa important?
- Auba: perquè puguin agafar coses.
- Caterina F: no té nas.
- N: Fatima i tu què veus?
- Fatima: home (amb ajuda).
- Carme: no tenen celles.
- Joan: veig un home i una dona que s'abracen i es nin petit s'abraça a sa dona que és de sa família. I un fa cara de mirar però no miren.
- N: sa dona de sa família què creus que és?
- Joan: sa mamà, és papà s'home i els fills els fills.
- Carme: veig una mamà.
- Yassine: té mans, peus i cabells.
- Sohayla: un conte.
- N: qui té el conte?
- Sohayla: sa mamà!
- N: segur?
- Sohayla: no, un nin.
- Mohamed: un papà.
- Aldred: veig puntets.
- N: a quina part del cos?
- Aldred: a sa panxa i ses cames.
- Bernat: tenen els dits d'ànec.
- N: per què creus que són d'ànec?
- Bernat: perquè tenen puntes a cada dit.
- Amine: dues nines.
- Mohamed: un peu.
- N: què creis que ha volgut pintar idò l'artista?
- Joan: una família.
- N: tothom té família?
- Tots: siiiiiiiiii.
- N: i totes són iguals però?
- Tots: noooo.
- Toni G: hi ha famílies que a ca seva tenen sa padrina.
- Bernat: els meus papas no viuen junts perquè estan separats.
- Rodger: n'hi ha que tenen molts fills i d'altres pocs.
Com cada família és diferent, cadascú pintarà la seva sobre fons negre com en BUSTER KAREN a la seva obra “Connecting families”.
PERÒ MIRAU... HO HEM FET D'UNA MANERA MOLT DIFERENT!
US AGRADA EL RESULTAT? IDÒ PODEU VENIR LA RESTA AL PASSADÍS DE LA CLASSE!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada